2009-08-24

08

Alla Londonbilder sitter nu i fysiska album. Råkade skriva de första bildtexterna på engelska, märkte det efter en stund, blev arg och vet nu inte alls hur jag ska göra - drastiskt byta språk, stryka över och börja om eller fortsätta med engelska albumet ut. Vill inte verka... det där jag inte kan sätta ord på.

Alla flyttar och jag blir kvar. På det stora hela känns det bra men när jag tänker närmre på detaljer och somliga människor kan jag inte riktigt andas och får svårt att svälja. Jag vill kunna åka fulla bilar till sjöar varje dag resten av mitt liv, jag vill att sommaren ska fortsätta i en månad till åtminstone. Jag missade första halvan av den svenska sommaren, och det gör ont att jag inte kommer få tillbaks den.

Jag gör en omelett (den trettionde för sommaren säkert) och håller tyst. Augusti är slut snart.

JENNY

Inga kommentarer: