2009-08-12

WOOP

Agnes, hur är Göteborg?

Ringde Amy i söndags, var fantastiskt att höra hennes och Emmas röster igen. Och helt otroligt att höra the Topman crew i bakgrunden, jag saknar alla kvällar (dagar, nätter) tillsammans. Hade det inte varit för att både Amy och Emma skulle flytta till New York respektive Jönköping hade jag aldrig tvekat angående London till hösten. Men vafan.

Fick mail från Gary idag, och nu ska jag recensera igen. Har lite prestationsångest. Liiiiiiiiiite.

JENNY

Inga kommentarer: