2009-08-31

sista rycket

okej, idag är dagen då jag måste städapacka.
igår var dagen jag borde städatpackat.
imorgon kommer vara dagen då städapacka är för sent.


menneeeh, det löser väl sig. nu ska jagg iaf in till stadden, inhandla viktiga saker som kaffe, godis, hårfärg och en försäkring. jaaa och sedan ska jag fika med lina.
och ev kommer jennö förbi efter sin första skoldag.


imorrn är de sommar igen, sista

haj
AGNES

Inga kommentarer: