okej, idag är dagen då jag måste städapacka.
igår var dagen jag borde städatpackat.
imorgon kommer vara dagen då städapacka är för sent.
menneeeh, det löser väl sig. nu ska jagg iaf in till stadden, inhandla viktiga saker som kaffe, godis, hårfärg och en försäkring. jaaa och sedan ska jag fika med lina.
och ev kommer jennö förbi efter sin första skoldag.
imorrn är de sommar igen, sista
haj
AGNES
2009-08-31
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar