2009-08-09

32

Hässleholmsfestivalen, Festivaldax, innehöll allt som det brukar - sinnessjukt packade öltält, Summer of '69-coverband, karuseller, 4 dagar dedikerade åt fylla, folk man inte sett på tio år osv - men inte var det roligare för det, eftersom det medför illamående, hat mot mänskligheten, hopplöshet, på tok för fulla tonåringar, på tok för fulla 40+are, spyor (obs, ej mina) och diverse annat mys. Men det var gott med langos.

Har på 5 dagar badat 4 gånger i 3 sjöar. Återigen en sommar som jag kan kalla "den bästa hittills". Fick smått panik innan när jag insåg att jag börjar skolan snart men försöker undvika alla tankar kring det. Den dagen den sorgen, nervositeten, prestationsångesten och kräket.

JENNY

Inga kommentarer: