Mår illa, har blivit hyfsat berusad på ingenting i Djupadal. Älskar Gräs Grässon, Chutney Nilsson & Sonny Eriksson. Saknar Daniel, himla idé att åka till Stockholm och bli något, göra något med livet, ha ambitioner. Den här helgen kommer döda mig.
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar