i helgen vart de fesk och därefter blev jag gris. första och antagligen sista soltimmen detta året. gööött!!
igår for jag, per-åke och bob dylan till emmaljunga. blev blöt. blev trött. somnade halv 9.
idag är det sista tänket. därefter bio med lillnils. ev tantfika dessförinnan, om jag hinner.
AGNES
2009-08-04
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar