2009-08-04

sista tisdagen

i helgen vart de fesk och därefter blev jag gris. första och antagligen sista soltimmen detta året. gööött!!
igår for jag, per-åke och bob dylan till emmaljunga. blev blöt. blev trött. somnade halv 9.

idag är det sista tänket. därefter bio med lillnils. ev tantfika dessförinnan, om jag hinner.

AGNES

Inga kommentarer: