2009-08-17

gaaaaaaaaaaaaaaaah!

hääääj.
jöööbbitt! jag är ledig, har semester, har tid att fylla, vet inte vart jag ska bli av eller ta mig an. får panik. jag fixar det inte. är seg, vill göra något, orkar inte göra något. ja så är det med det.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!

i helgen vart de iaf wow. de va mycket wow och lite blä.

wow:
wolfmother, robyn, teddybears, chairlift, florence and the machine
vin
fredagsväder
erikas kaffekokare
johannas sällskap
överblivna creps
nya kinisskoris
sällskapet av mig själv på klubbspelning

blä:
arctic monkeys (dåligt och tråkigt), glasvegas (tråkigt)
ladyhawkes speltid kl 2.30 => att jag skippade å for hem ist
lördagsväder
spårvagnar
endast sällskap av mig själv på dansspelning

jaja de va de. ööööööm nu sååååå, nu vet jag inte.
malmö, ja och nej, utflykt, ja och nej, sol, ja och nej, mat, mest nej.

iaf så bokade jag min ukbiljett i gööööör. 1 sept lämnar jag återigen detta land för ett litet tag.

idagg vart de tant och ellis visa upp sin nya snögglögg och jag drack för mycket kaffe.

imorrn ska jag kanske färga mitt hår rött? färga mitt hår vitt? klippa av alltihop? göra alla tre? naaaaeee, antagligen inget av de. kanske äta frukost vid våra nya utemöbler. ett bord, två stolar som tydligen ska ändra färg. det kallades något som påminner om något annat... öööh, vänta... nä kommer inte på de.

onödigt, onödigt, onödigt. uttråkaaaaaad!

menneeeh, herrå

AGNES

Inga kommentarer: