jag har inte lämnat dig, bara haft två skitjävladagar. så ligger det till serru. men snart så överger jag dig helt och hållet... nästan... nääe... lite
meeenneeeh hur mår du idag? troru vi satsar på att utflykta söderut? är du frisk?
aja, ba så du vet; jag nås på mobben. (8B det är en gubbe alltså)
AGNES
2009-08-27
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar