OK KLOCKAN ÄR INTE ENS NIO OCH DET ÄR JÄTTEMÖRKT UTE OCH IDAG HAR DET DRAGIT KALLT FRÅN FÖNSTERNA VAD FAN ÄR GREJEN?
Just nu känns det som att jag hellre vill dö än att gå till skolan imorgon. Känner inte för det på något sätt över huvud taget. Har inte ens något att ha på mig. Måste tvätta. Kom en bit med städandet, har slängt ett par kassar gammalt skräp jag samlat på mig utan tillräckligt bra anledning. Hittade bandet som varit borta i 2 år - kassetten jag och Elinor spelade in på Siesta 07. Det var lika roligt som vi kom ihåg. Ringde Elinor för att skrika ut den glada nyheten och berättade även om dagböckerna jag hade hittat och hur det var smärtsamt pinsamt att läsa dem. Elinor förstod mig totalt och telefonsamtalet förvandlades till en lång orgie i pinsamheter där vi läste högt för varandra.
Funderar på att bjuda på smakprov så småningom.
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar