Klockan är jättemycket, jag borde sova. Istället spotifyar jag bra skit och laddar upp 101 bilder på Experts hemsida. Har jag fattat allt rätt kan jag hämta ut dem imorgon. Men det låter för bra för att vara sant.
Imorgon ska jag:
Gå till banken och förhindra att mitt kort spärras
Kanske fika med Emil om han orkar ha sin telefon igång
Köpa en kalender
Ha lite ångest (prestations- och annan) inför hösten
Kommer förmodligen sluta med att jag bara gör det sistnämnda.
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar