jaja. ännu en helg ligger i bagaget, den 1072e för den delen. både ja och nej till den.
festivaldax var väl som förväntat. lite kul men mest annat. avslutade lite snyggt med att tappa bort varenda en vänta på återkomsten i en halvtimme (vilket faktiskt är väldigt lång tid ensam på festivaldax) innan jag nyktrat till så jag nästan somna innan jag tog beslutet att cykla hem och skrämma livet ur ebba. åt upp nästan allt vad mat hette i detta hus innan maja kom hem och slukade de två sista råa korvarna. sen var det slut.
resterande helg spenderades i torekov och med lite släkt för att fira farmors 80årsdag. alla var trötta och slöa. men jag tror det var lite grejen eftersom det var ett "relaxställe". kändes lite som om man blivit drogad. trevlig tillställning iaf.
menneeh nu tänkte jag fara på någon slags utflykt. semesterfirare som jag är trotsar jag regnet i tron om att det tänker sluta bara för att jag tänker göra något.
AGNES
2009-08-10
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar