2009-08-04

ÅTERIGEN

Tror jag bestämt mig för att det blir Sverige som får äran att underhålla mig det närmsta halvåret. Stort grattis. Under tiden tänkte jag försöka utveckla min "förmåga att skriva olika typer av text samt göra medvetna konstnärliga och stilistiska val". Det kan ju gå hur som helst. Känner ett enormt begär efter en lägenhet som jag får inreda, som kan bli hemma. För hemma vet jag inte om något är längre, alltså måste jag skapa något nytt.

JENNY

Inga kommentarer: