hejhej
jag är fortfarande vaken.
runt 6tiden övervägde jag sängen. men insåg att jag inte kunde göra det mot mig själv. NEJ sa jag, åt lite macka och kollade mitt engelska balance på internetbanken. poisitivt överraskad över att jag fick nästan det dubbla av vad jag förväntade mig bestämnde jag mig för att satsa på allsång på skansen (hålla mig vaken alltså, inte medverka). så det blev kaffekok och en kaka framför diverse lustiga tvserier.
så 15 min innan klockan slog 8 var åskan rysligt nära och min allsång låg i riskzonen. dock drog det om sidan och jag fick tillslut njuta av svensk sommar och två av de vackraste kvinnor som finns i detta land. både nina persson och lisa ekdhal hade valt att medverka idag. inbillade mig att lisa hade lite rynkor och nina gula tänder. då känndes de lite bättre. dock lär jag vara ikapp relativt snart med min dygnsrytm av en pensionär och kaffedrickande.
ajdå. nu börjar morden i midsomer.
AGNES
2009-06-30
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar