Ok, vet att jag varit hemma i två dagar bara men jag skulle inte ha något emot att åka tillbaks. Så jävla otippat att börja tycka om någon några dagar efter man bokat sin hembiljett. Och sen bli alldeles förälskad också. Så jävla onödigt.
Sverige är bra också men alltså åh. Imorgon blir allt bättre. Då ska jag äta smörgåstårta och dricka mig full.
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
sugar 1 och 2.
agnes och jenny. jenny och agnes. utan inbördes rangordning.
när är ni tillbaka i London? Agnes i september right? Men Jempa då?
Jag skall nämligen fara dit i aug. Så ser det ut.
Skicka en kommentar