skip to main | skip to sidebar

TELL HIM

Agnes och Jenny svamlar om livet i allmänhet

2009-07-10

HÄR IGEN

Det var nu jag skulle må som bäst, det var nu min sommar skulle börja. Men jag känner mig mest tom. Jag hoppas det mest beror på min enorma brist på sömn och att jag vaknar upp och strålar imorgon.

JENNY
@ 12:23 fm

1 kommentar:

ylwa sa...

<3

juli 10, 2009 7:50 em

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Om mig

Mitt foto
Miss McBeal
Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ►  2010 (6)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (3)
  • ▼  2009 (204)
    • ►  december (10)
    • ►  november (18)
    • ►  oktober (21)
    • ►  september (30)
    • ►  augusti (26)
    • ▼  juli (29)
      • BARCLAYS
      • HONNRA
      • nejnejnej
      • picture
      • öh
      • SÅDÄRJA
      • FRIDA
      • MOSTER JENNY
      • insikt
      • som ett litet mail till jenny
      • OCH TORSDAG
      • äntligen onsdag
      • REPETITION
      • NÄ
      • insikt
      • EHM
      • jävla jobbiga, underbara fredag
      • HÄR IGEN
      • torsdag
      • BYE BYE TOPMAN
      • WOOP WOOP
      • ok agnes redan dåligt
      • ojojoj oj oj oj oj. m´hemma, ja tack. cykel kavar,...
      • meeenneeh
      • OJOJOJ
      • WAAA
      • v 27, va fan
      • kaffekompis
      • $1000 PLAYBOY
    • ►  juni (25)
    • ►  maj (26)
    • ►  april (19)