Jag och Daniel kollade igenom våra scheman igår. Han blev pepp av att se de olika kurserna han ska läsa, jag blev pepp när jag såg hur mycket jag kommer vara ledig. Har bokat biljett till Stockholm, och måste boka biljett till London vid jul. Jag vågar inte kolla hur mycket (lite) pengar jag har kvar på mitt engelska kort, jag kommer må dåligt.
Har hur som helst världens bästa sommar, alltid något.

JENNY
1 kommentar:
<3
Skicka en kommentar