2009-08-04

TTYN

Jag vet inte vem som blev gladast, jag eller Louise & Daniel, när jag idag väldigt spontant fick passa världens sötaste minsta hund. Kände mig som Paris Hilton när jag trippade (...) runt med honom i en hand lutad mot mitt nyckelben.


Har börjat läsa kurslitteraturen. Älskar livet och vill dö på samma gång. Men å andra sidan har jag inte haft något annat än mixed feelings till allt det senaste året så varför ändra vanor. Trodde jag skulle vilja dö av att höra Lina och Stéphanies planer på LDN men jag var förvånansvärt lugn och har bestämt mig för att stanna. Tills vidare.

Försöker för övrigt skaffa lägenhet i Hässleholm. Peppen är inte överdrivet hög men att hitta något i Malmö känns orealistiskt och i Röke kan jag bara inte bo.

JENNY

1 kommentar:

Erika Modén sa...

Åh, Jenny. Bilden är helt fantastisk. Sitter här uppe i Göteborg och peppar inför Malmöfestivalen. Det svider i mitt hjärta att hässleholmsfestivalen börjar idag och att alla ni tanter kommer vara där och tanta utan mig. Ni måste ringa och väcka mig när ni är berusade, och sjunga något för mig.

Och hälsa Emil.R, hälsa att jag har saknat honom jättemycket.