2009-06-04

BB

Guuuuud vilka dagar. Agnes flyttade hem inatt och det känns konstigt. Eller kommer kännas konstigt, just nu är jag för sjuk och matt för att känna något alls. Magkatarren kom tillbaks i söndags, jag dog lite på jobbet i måndags och har varit hemma sen dess. Spenderade 3 timmar på sjukhuset idag (satt mitt emellan en piratliknande man med en armprotes i form av en järnklo och en jättetanig tant vars ben hade svullnat upp obehagligt mycket och var lila) och fick till slut träffa en doktor som klämde och lyssnade på min mage och skrev ut nya, starkare tabletter till mig.

Det positiva med att sitta i väntrummet i flera timmar, förutom att jag fick medicin, var att jag fick 50 sidor lästa i min nya bok som jag köpte i måndags. A freewheelin' life - Suze Rotolo, bruden bredvid Dylan på Freewheelin'-skivan. Den verkar bra.

Nya Big Brother börjar idag, de nya deltagarna presenteras och går in i huset as I speak. Blandningen är fantastisk redan och det är mer än hälften kvar. Jag som aldrig sett Big Brother innan, förutom Celebrity BB i vintras, nu kommer jag säkert helt plötsligt bli fast.

Jag är så jävla uttråkad.

JENNY

Inga kommentarer: