jag är hemma! det konstigaste med att bo på 2 ställen i princip samtidigt, eller om man ska säga efter varandra är att man så fort ställer om sig. det jag syftar på är att man så snabbt hoppar in i den nya världen och lämnar den gamla, stänger av lixom. så fort jag kom tillbaka till sverige känndes det som att london var borta. eller det var kanske överdrift, men iaf väldigt långt borta. både till distans och liv. jag tycker det är lite obehagligt hur det kan gå så snabbt. men å andra sidan är det omöjligt att leva i två världar på två olika ställen samtidigt. och jag vet att det alltid är på detta vis.
saknar london är det klart att jag gör. saknar bethnal green, shelley house och jenny.saknar vänner och människor och kommer snart att få panik av rastlöshet i mix med lathet. meet är sköt med en paus.
igår var det student, vilket var oerhört roligt. som stolt storasyster firade jag maja som nu avslutat 3 år på teknikprogrammet. det blev mat och dryck. därefter följde jag med till björket. tappade bort de flesta och vandrade omkring i hopp om att finna någon jag kännde igen i kombination med att vilja slå ner de flesta. fick lite ångest och kännde mig gammal, så där lagom halvsorglig ni vet. men trots allt var det helt ok av någon anledning, det var skönt att vara tillbaka i gamla trygga hässleholm.
c u soon
AGNES
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar