Lycka är att komma på att man har hummus och mini-poppadoms i köket och sen inse att man dessutom har kvar hälften av världens godaste sallad. Och därmed glömma bort allt vad ångest och känslostormar heter. Jag kommer gråta när jag lämnar London. Hade jag bestämt mig ikväll hade jag inte åkt härifrån. Kanske beror på att jag är lite full, kanske inte. Vågar inte riktigt spekulera.
JENNY
2009-06-15
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar