2009-06-08

idé 2009

jag gillar den här bloggen. måste vara jennys idé 2009. antar att det i pricip bara är vi själva som läser den. meeeeeen vadd gör de...

sverige är lugnt. jag är lugn. igår träffade jag kusin rosanna och vi pratade framtid och bläddrade i uni-kataloger. jag tycker det är ganska skönt. även fast jag inte har någon aning om vad, när eller hur jag vill så blir jag alltid lugn av att bläddra bland massa alternativa framtider. gud vilket tjat om lugn...

idag for jag till stan, he. satte in lite pengar på mitt sv-kort. träffade upp emmie för en kaffe och for därefter hem med frallfika till mina systrar. och nu vet jag inte mer.

jo, jag vet att imorgon hade varit en perfekt dag för utflykt. kan antagligen låna bil och har inget bättre för mig. jenny? sugen?

AGNES

1 kommentar:

elinor sa...

jag älskar denna bloggen. och er.