2009-06-15

ost

aw, london. saknar dig en aning faktiskt. fick precis ett obegripligt försök till svenska on my wall på fb från christina.

men jag har haft en veckas semester nu som varit både upp och ner. för lite att göra gör mig galen. måste lära mig varva ner och bara tare lite lugnt. var uppe i götet och lekte med erika i helgen. blev även en hel del pernilla och lite milla och johanna. det var så mycket som jag kom på där uppe att jag skulle blogga om, men de enda jag kan minnas nu är 1. JENNY! stinalee är gravid i 27 månaden! 2. JENNY! jag sålde min roskbiljett. he. ja de va väl det. förutom att jag hade en trevlig helg dårå.

kom hem igår, ville bara härifrån eftersom ebba ballade ur totalt och jag blev ungefär svinförbannad på henne och resten av familjen eftersom det blev kaos. hon lugnade sig efter ett tag, och idag var allt frid och fröjd. och jag trivs igen.

har precis ätit laxmiddag och druckit vin med mor, nu väntar osten. jag tror jag älskar OST! wowwow. matsommar åt folket!

AGNES

Inga kommentarer: