Hur fan blev det söndag så snabbt? Jag förstår det lika lite som min P60, formuläret som tydligen ska kunna ge mig pengar tillbaks på skatten. Jag har inte ens någon aning om hur det funkar hemma så hur fan ska jag kunna förstå något här? Måste träffa Sandra och Rich någon dag snart och få hjälp. Ikväll gick vi (Agnes, Emma, Amy, Emilie, Fran och jag) till Brick Lane och åt middag på en av alla tusen indiska restauranger, och sen vidare till "the fishbowl place" och drack mohitos. Det var fint. Och gott. Min väckarklocka kommer ringa om fem timmar. Och så tror jag att någon på jobbet sakta men kanske säkert försöker ragga upp mig. Och det är läskigt. Och kanske kul.
JENNY kommer försova sig........................................
2009-06-01
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar