okej, nu är jag redo för ett nytt försök.
som sagt blev det droppen som fick allt att svämma över när mitt långa inlägg igår försvann då jag försökte publicera.
söndagen var helt enkelt jobbig.
cykel hem i världens motvind och halvblindhet.
städning av rum.
allmänt lat, sliten och rastlös.
panik på min jävla kurs som jag måste fixa ett engtest till för att få gå. detta test går på en ca 2000 spänn, jag grät.
det lugnade ned sig, försökte som sagt blogga, slutate i en blank sida. därefter kontaktade folk jag inte borde kontakta och inte kontaktade folk jag borde.
därefter följde en natt fylld av uppvaknande och paniksvettningar utan någon vidare anledning.
dock var midsommarafton en fin dag. började med familjesill innan vi begav oss till jönsjönsäng för att titta på dans i 5 min innan det började ösa ner och vi fick bege oss hem igen. detta var nästan så bra det kunde bli för vi hade mysig familjefika i uterummet innan jag for till cärru för vin och kransbindning.
runt 6tiden begav vi oss till rauers för en hel del kära återseenden, korv, mera vin och dans.
det blev ännu mer vin, därefter försvunnen box, discodans och mellanstadiehångel. ja kvällen urartade till en sådan nivå. men roligt var det och vi lämnade festen sist av alla. cyklade hem och välte in i carros garagedörr runt 5.
lördagen var det bakiskoma och illamående. rekord från min sida och jag trodde ett tag att jag skulle dö.
senare på kvällen piggnade jag till och det blev lite film :)
ööööö, idag har jag fikat med emmie. nu ska jag nog sova.
AGNES
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
jag vill veta vem du mellanstadiehånglade? Agnes, berätta för tant Lina. : )
EH jag vill också veta!!
Skicka en kommentar