Ebba har fått kattungar! Aaaaaaw! De kommer vara helt perfekt gulliga och allt tills jag kommer hem. Helt otroligt att jag blir lika exalterad varje gång vi får kattungar, trots att det har hänt flera gånger per år sen jag föddes. Älskar livet.
Jag trodde jag hade hemlängtan, och lite har jag väl säkert, men jag insåg att det är mer otålighet jag känner. Det känns som att jag har precis lagom kvar innan jag åker. Samtidigt vet jag att jag inte kommer hinna med ett skit av det jag vill göra. Känns ensamt utan Agnes, men Emilie bjöd in mig på tvkväll via facebook, och Andres Lokko var där. Jag dog. Men Agnes, vem ska jag nu diskutera viktiga saker* med? Och du missar Big Brother, och den snygga killen som är med. (http://www.channel4.com/bigbrother/images/guid/329023e922aa9adc67cfe817310cb49b_extra.jpg)
Har varit borta 6 dagar från jobbet, imorgon ska jag tillbaka. Jag kommer få rejält med skäll och kanske sparken. Någongång ska jag förklara skillnaderna mellan att jobba i Sverige och London.
*viktiga saker = ångest inför framtiden, hatet till jobbet, ex, mat, Blondinbella etc etc
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar