2009-06-09

there are rules

konstig natt, konstig dag. var på någon slags förmedlingscentral och shoppade satan. maja köpte ipod högtalare utan ipod och högtalare. resten klättrade i skorsten, t.o.m. far tyckte det va roligt att shoppa. som sagt konstig dröm.

endel människor borde inse vad dom inte borde göra. eller borde göra.

själv lyssnar jag på css på högsta volym och njuter! det borde jag göra

AGNES

Inga kommentarer: