konstig natt, konstig dag. var på någon slags förmedlingscentral och shoppade satan. maja köpte ipod högtalare utan ipod och högtalare. resten klättrade i skorsten, t.o.m. far tyckte det va roligt att shoppa. som sagt konstig dröm.
endel människor borde inse vad dom inte borde göra. eller borde göra.
själv lyssnar jag på css på högsta volym och njuter! det borde jag göra
AGNES
2009-06-09
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar