Har druckit mojitos med Amy på Casa Blue från 4 till halv 11 ikväll - vi skulle ses för en kaffe. Beställde in plockmat mitt i vilket nog var smartaste draget på länge. Eller nej, smartaste draget var att dricka mojitos i 6 timmar. Fast allra smartaste draget på sistone var att köpa engångskameror. Imorgon framkallar jag den första. Minns knappt någon bild.
Agnes! Gud alltså, varför ska hon gå och bli gravid för? Och vad fick dig att sälja biljetten, och vem köpte den? Vet du vad? Tony är kär i mig. Han berättade det under ett paraply i lördags. Flytta tillbaks till Shelley House så vi kan sitta i min säng och analysera det hela, please, för jag håller nog på att bli galen.
Hyfsad skitvecka på jobbet som vanligt men fick som sagt löneförhöjning och bonus såhär lagom tills jag ska sluta. I lördags gick vi till parken direkt efter vårt skift och satt där hela dagen och blev fulla på gin&lemonade innan vi gick vidare och igår satt vi utanför The Cock till stängning. Alice Cooper var inne och handlade för någon dag sen, likaså några av Britneys dansare som satte upp Josh och Mitch på gästlistan för spelningen i lördags. Jag blev så avundsjuk att jag nästan grät.
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar