jag borde verkligen inte skriva nu. har hur mycket som helst att göra som jag inte kommer hinna. imorrn ska jag upp tidaigt på intervju och är förberedd till 0 och kommer alltså gå åt helvete. massa saker som jag borde gjort har inte blivit gjorda. jag är så stressad så jag vet inte vad.
nä, det blir inte mer
AGNES
2009-06-03
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Lycka till Nils. Jag har börjat förbereda hemmet för din vistelse. Jag har gjort fudge och fransk potatigratäng, nu är det bara att komma.
Skicka en kommentar