2009-09-09

AH

Ok, Agnes. Varför ger de dig helvetesschemat? Och hur har ni det? Bor ni alla i det lilla rummet eller vad händer..? Kom på att du kan ju ta tjejen om du vill, om du vågar dig in på Garys rum och ta henne. Hon är ganska stor i och för sig så förstår om du låter henne vara.

Mitt liv består av prestationsångest, allmän livsångest, bokande av Stockholmståg, prat hit och dit om hyreskontrakt som jag inte förstår mig på, IKEA.com, och en enorm lust till att inte göra någonting. Gött. 1 oktober ska jag eventuellt ta tag i livet.

JENNY

Inga kommentarer: