idag är dagen då någon idiot bestämt att vi ska hålla öppet en timme längre och ge 15% off. detta beror tydligen på att det är fashion week NÄSTA vecka. ja, är man dum så är man.
kvart över ett ska jag vara på plats. vilket innebär att jag måste stanna till kvart övet 10. fett svett.
till råga på allt måste vi klä upp oss och vara snygga mellan 5-9. jajja
kan bli kul men troligtvis förjävligt.
i övrigt är lina och steph och kollar på rum, snor fyller hela min kropp och solen steker min tan, som exakt alla i hela världen har kommenterat. dock vill jag tillägga att min tan är en slags lätt röd/gul färg på mina armar och i mitt ansikte punkt.
ok, i'm off
AGNES
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar