2009-09-20

bloggar litta

jag gråter. det är inte av sorg eller lycka, jag har habra fått något jävla skit i ögat. tror jag. 6 dagar kvar av jobb. därefter två dagars helgledigt. ev blir det flytt där i mellen. dagen har varit bra, ett jävla röj på jobbet med folk i överflöd. därefter hem med buss som tog en sväng om ställen jag aldrig tidigare skådat. kylling å gott, därefter the victoria med lizie och co. fet pub, bästa jag varit på. det blev inte så långvarit. dock blev väntan på bussen de. men jag kom hem å nu väntgar madrass och imorgon söndagsjobb.... wraaaaa.
iaf så är ost min framtida livspartner och män kan dra åt helvete!

jag tackar för mig och säger god natt

AGNES

Inga kommentarer: