2009-09-17

NÄ ALLTSÅ

Hela livet är upp och ner, men nu får det faktiskt skärpa sig. Jag ger det fram till nyår att ordna upp sig annars får det vara. Press! Fick dock sjukligt mycket beröm i klassen idag. Unnur hade blivit rörd till tårar av min text, alla tycktes ha massor att hylla och litteraturvetaren till lärare älskade mina metaforer och vill läsa mer. Jag satt mest och skämdes och kände hur jag blev röd i huvudet.

Innan Daniel ringde och väckte mig (har inte kunnat sova mer än 4 timmar per natt på evigheter och somnade som ett litet barn så fort jag ätit idag, har fått tag på någon medicin mot "lindrig oro" med "milt rogivande effekt", får se hur det går) drömde jag om den här tjejen:
Saknar henne så mycket. Har bokat biljett till London 18-22 december och lyckats få med mig Elinor. Jag är så sjukt pepp på att träffa Amy igen, dör lite av extas. Har pratat med Lauren, Gina och Felicity och börjat planera ännu en Girls Night Out.

Agnes, uppdatera mig. Hur har det gått med det nya stället?

JENNY

Inga kommentarer: