2009-09-25

energi tack

okej, jag har inte bloggat på länge. jag har inte orkar varken fysiskt eller psykiskt. 8 jobbdagar på rad i mix med förkylning. och till råga på allt sket det sig med lägenheten och även den andra som vi sedan hade på gång. tydligen hade någon gett ett högre offer såatte skitagencyn struntade i oss helt enkelt. dock, lyssna här, så har vi nu fixat en ny. på riktigt! ska betalas och börja flyttas på tisdag.

men! nu är jag ledig 2 dagar :) jaddå. fest fest, fest och lite fix. ev en vända till beond retro. ikväll äter vi lite mat, twix och dricker vin. går därefter ut om vi inte däckar i sängen. imorrn blire först födelsedagsdrink för kaja. därefter leaving party i james hus. jep

AGNES

Inga kommentarer: