jaha, har genomlidit en av de värsta dagarna i mitt liv. men det va igår. idag vare nya friska(sjuka) tag.
igår ja, skitdag på svinjobbet, genomförkyld, trött, sprang som en gris och sålde inte ett skit. fick därefter skit för det. mådde allmänt piss, psykiskt och fysiskt. men for hem. dålig planering ledde till att mina room mates (med nycklar) var och ölade vid trafalgar square så jag var utelåst i 45 min med en kjol och kyla som enda sällskap då min telefon ran out of credit mitt i samtal med james. som inte tänkte att; jaha det bröts, kanske hennes pengar tog slut eftersom hon inte ringer upp, jag ringer tillbaka och kollar om hon ringde av en anledning. istället gick jag och satte mig på subway och därefter drev runt som en uteliggare tillsammans med mina tankar om va fan jag gör med mitt liv.
jaja, kom iaf hem tillslut. sov, vaknade mådde ännu sämre (fysiskt) gick till jobbet med nytt hopp om en bättre dag. och visst blev det det. för mycket sämre kunde det väl knappast bli. har haft en bra dag, trots allt mitt snor och medvetenheten om att jag har sent lördagsskift imorgon. jag har ryckt upp mig lite. nu ska jag bara snyta ut sista skiten, därefter börjar det på riktigt. mitt sk höstliv :)
AGNES
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar