2009-09-03

bäck on träck

jaja, då var jag här igen. min vän packard bell är åter i mina händer.

hela min resa hit var ett långt, ointressant blogginlägg. i mitt huvud. men nu har jag såklart glömt bort mer än allt.

menne jag kom iaf fram, och det var ju lite det som var meningen med resan. dock blev det lite förseningar och en massa vandrande. krängde en påse godis så jag mådde väldigt illa när jag väl var framme och de kändes inte alls bra att komma hit.
tomt och kallt rum. fann varken lakan eller dattor. så de va bara att gå å lägga sig med min utefilt och lite kläder.
vaknade morgonen därpå och var lika opepp. trött, mådde fortfarande illa sedan gårdagen och så regnade de i skitlondon. mennneee jag kom upp, städade hela lägenheten, eftersom den blivit svinäcklig, försökte komma iordning. fick reda på att lakanen var i tvättmaskinen och datorn inne på garys rum. efter allt detta mådde jag mycket bättre och var helt plötsligt pepp på allt vad liv heter igen.
gav mig ut på en vandring, gick och bajsade på starbucks eftersom vår toa cpar när den känner för det, åkte och köpte min vän russian red på mac och mötte därefter upp liz vid kings road(?!). jeeeeep tydligen ska hon supervisa på topshops office. fuck it.
efter att ha åkt lite hit och dit, fram och tillbaka med district line gick vi hem till henne för litta mad å öl.

dagens dag har gått ut på att försöka komma i ordning (fortfarande). men det tar sin lilla tid. jag har så jäääävla mycker grajjjoooor.

menne i övrigt blåser det utav bara fan men ja ska snart vandra å köpa en kaffekokare. jepjep

hajjajj

AGNES

Inga kommentarer: