2009-09-06

söndag nr 36

jajja, söndag. kul... nää. imorrn börjar jubbet. fi fan. eller sådan inställning ska jag inte ha. de kommer kanske iaf vara kul första timmarna. äh, vaddå, ett jobb är ett jobb. inte bättre eller sämre än liknande jobb... tror jag. så illa äre faktiskt inte. jag gillar att sälja skor... ääälskar att sälja skor. okej, de gör jag inte. men jag förstorar nog bara upp hela grejen. bara för jag har vant mig vid att ha semester, precis lärt mig att slappna av, känner inte för att stressa. starta upp igen men kanske framförallt inleda en höst...

mämä. helgen har iaf varit bra, i fredags en lite vända till dalston därefter in och vända på old blue last. hem, vakna till klarblå himmel, åka till hainult och gå på festival. bra spelningar, dåliga spelningar, bra folk, märkliga folk, öl som törstsläckare, cider som uttorkare, the slits. resa hem möta upp fran och emilie för lite vin, hem, dog, vaknade lite för sent idag och sedan dess varit allmänt söndagsslö.

ja!

ikväll ska jag öla med salma, tror ja

AGNES

Inga kommentarer: