jenny, gå och lägg dig, vakna upp och kom hiiiiiiit!!!! ja! bra!
i övrigt, ja, sovit för länge. men det var nog bra eftersom min huvudvärk som jag drogs med hela gårdagen flydde några timmar efter jag passerat normalsömn.
riktigt kaffe på morgon, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadå! borde kanske sköljt igenom bryggaren en gång till innan eftersom kaffet fick lite eftersmak av nytt/farligt/plast. men annars nästan som vanligt.
igår var en väldigt lugn dag, vandrade runt litta, träffade upp emilie för att hämta ett bord vid canada waters (!!!!). därefter lagade vi mat och drack vin i deras nya flat. jag vill oxå bo, i ett hem!
bestämde mig även igår för att följa med the french gang till offset festival på lördag. mest pga brist på annan aktivitet, har inte riktigt koll på vad som erbjuds i musikväg, men vädret skaväl vara ok och vin brukar alltid vara ok, musik likaså. såatte......
nu, nu, NU! ska jag försöka få upp resten av mitt liv på mitt rum. jep
AGNES
btw jenny, spikandet kommer nog aldrig upphöra i shelly house
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar