Sitter i min säng med min nya laptop och är glad på det där sättet som enbart ny elektronik kan åstadkomma. Har sådär 13,5 timmar kvar till inlämningen av andra uppgiften på kursen och bortsett från de få raderna jag skrev på tåget i torsdags morse har jag inte gjort någonting.
Har istället spikat en deal med Magda och kommer köpa en soffa för 200:-, kollat på alla biljetter som finns Hässleholm-Stockholm och blivit galen.
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar