2009-09-29

KIEUL

Stockholm var väldigt fint på många sätt. Satt uppspelt på tåget upp och var säker på att tiden gick hälften så snabbt som vanligt och satt och skämde ut mig på tåget hem när jag grät halva resan. Bestämde mig för att jag mådde för dåligt för redovisningen av Den Värsta Boken och hämtade nycklarna istället. Gick till lägenheten, blev bundis med vaktmästaren och fick mitt namn på dörren. Till helgen borde jag vara inflyttad och hyfsat klar med allt därtill. Har för övrigt insett att jag måste ta tag i internetbiten NU eftersom jag från och med imorgon typ inte kommer ha tillgång till skiten.

Nu ska jag ta Stephen King och lägga mig. Borde läsa hela natten, vill somna direkt.

JENNY

Inga kommentarer: