jag har en liten filosofi så här på mogonkvisten;
män är inte komplicerade, bara oerhört korkade och inte bra för någon alls. vin dock, är alldeles för bra för majoriteten, med inslag av jack å cola på burk.
men buss är ett jävla göre. jag är ledig imorgon.
MEN picknick borde dock göras oftare, om inte alltid
AGNES
med hopp om en ljusare framtid. jadddddååå............. punkt
2009-09-27
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Briljant Agnes.
Jag ansluter mig som lärjunge till din filosofi
Skicka en kommentar