Har tusen saker att göra innan jag börjar skolan om 9 timmar. Världens stressigaste dag väntar, men kommer avslutas med Stockholm. Ganska gött.
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Agnes och Jenny svamlar om livet i allmänhet
1 kommentar:
Åååh darling, är det nu du ska till Stockholm? Fy vad underbart. Njut, njut och du... njut lite till.
Lina
Skicka en kommentar