2009-09-14

WHATEVS PT 2

Såhär 3 timmar (känns som ett år) senare går det inte så jävla mycket bättre. Ringde Daniel och sa att jag ville hoppa av kursen, spydde lite galla och sen släppte spärren i ungefär 5 minuter. Det här är kanske det minst intressanta inlägget hittills men jag gör vad som helst för att slippa ta fram mitt word-dokument. Bredvid mig ligger min katt och sover och drömmer och jag kunde inte vara med avis.

JENNY

Inga kommentarer: