igår fick vi ny kyl och frys.
igår solade jag i parken.
igår brännde jag högra benet och pannan i parken.
igår hade jag picknick med salma i london fields.
igår kom salma, james, liz, alban och jenny på lite drinks.
igår gick vi till the old axe.
igår blev jag även jättefull.
igår var en bra dag.
och idag åt jag och jenny KULGLASS!
idag är en bra dag.
AGNES
2009-05-31
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar