2009-06-30

trött

jag är så fruktansvärt trött. sitter på jobbet och har 8 timmar framför mig med arbete. igår hade jag dock inget att göra på hela dagen, ingenting. men tiden rullade på ganska bra iaf. när jag kom hem for jag och mor till möllerödssjön för att springa och därefter ta årets första dopp. uuunderbart.

helgen då, eller lördag... ja jag kan sammanfatta det i fantastiskt. fredag var jag så trött så det blev tidig säng. men på lördagen väntade utflykt till maglehemsfestivalen. idyll, JA! musik, värme, pickning, vin, alma och carro. uppnådde mina tre mål med dagen vilka var; semester, bränna mina axlar och bli berusad.

lämnade vid 9, och då vi anlände till hlm igen sprang jag och alma till björket för att hinna in gratis och dansa i 30 min. men detta är inget vi pratar om.
men nu ska jag se om jag kan hitta något att pyssla med här uppe på hästbacken.

AGNES

1 kommentar:

elinor sa...

jag gjorde likadant i möllerödssjön! vilken svettsjö det kommer bli...