guuuuuuuuuuuud vad jag borde-måste göra saker.
allt man borde-måste göra i london är så fruktansvärt mycket mer energikrävande att det aldrig blir av utan rinner ut i sanden. stort som smått. jag borde bl.a. leta upp mina kuvert, leta upp adresser, bädda min säng med ett underlakan, diska mina kaffekoppar, ordna med mina papper, hänga upp min gardinstång, häftmassa upp audrey, vattna mina blommor, slänga skräp, ladda min kamera, skicka vykort, gå till posten, vika mina kläder, tvätta, gå och lägga mig och gå upp på morgonen. jag skulle kunna fortsätta i all evighet med alla dessa småsmåsmåsaker som ligger å bara väntar på att bli fixade men aldrig blir det. meeeeeeen fr.o.m tors har jag semester i 4!!! dagar. behöver detta. behöver samla energi till att lyfta mina fingrar. tror jag har gått in i någon slags vårvägg. nu räcker det, nu vill jag ha sommar och ett hembiträde, hemhjälp eller kanske en rik arbetslös pojkvän som kan göra allt det där plus lite till. guuuuuuuuuuuuuud!!
aja helgen var iaf bra. det blev leavingdrinks och massa dans på tors, b-day drinks på fre, bbq på lördagen och sedan brick lane och indisk festival på söndagen.
denna arbetsveckan känns dock lång trots att den bara är 3 dagar. men det är nog bara för jag vet att den borde vara kort som den blir lång. på tors äre HOLY FUCK, som vi har peppat och gud vad bra det kommer bli. fre ev båt och lördag spökfest i hackney. sedan kanske brighton...?
ojojoj vilket klagobrev detta blev. men jag är inne i någon slags sådan period. gaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
AGNES (bitterfitta som sänder ut ett litet klagorop) tjohoooooooo!!!
2009-05-13
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar