skip to main
|
skip to sidebar
TELL HIM
Agnes och Jenny svamlar om livet i allmänhet
2009-05-17
då cola är dagens höjdpunkt
sick and tired of this shit.
nu ska jag köpa cola. har samlat energi i snart 2 timmar, äntligen dags.
AGNES
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
Miss McBeal
Visa hela min profil
Bloggarkiv
►
2010
(6)
►
februari
(3)
►
januari
(3)
▼
2009
(204)
►
december
(10)
►
november
(18)
►
oktober
(21)
►
september
(30)
►
augusti
(26)
►
juli
(29)
►
juni
(25)
▼
maj
(26)
igår och idag
FREDAGSFLÖRTEN
GEORGE SAMPSON
FINALMATCH
wopwop
KACHING
BLÖTT
bigger sunday
söndagsångest
TRÆNA
FJÄDERSPARKAR
semester igen
problem i hemmet
ALLDELES FÖR TIDIGT/SENT
ja, varsågoda
PISS
otillfredställd
då cola är dagens höjdpunkt
ROYAL GREGORY
ledig dag nr 3
holy fuck
borde, måste, borde, måste, borde
CRASH THE COUNTRY CLUB
ALLISON MARRIED KEVIN
drömliv
PERRONGEST
►
april
(19)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar