2009-05-18

ja, varsågoda

wohooow. måndag kväll igen.

ja datingsajt i all ära. tänker dock vänta lite till, men om några år, då far vi tillbaka, jag och jenny. på datingvecka i london.

ja för att framstå som ytterligare lite miserabel kan jag ju berätta om min lördagskväll i hackney, läs och njut:

uppdressad till död för 50 år sen med vitt å svart ansikte mötte jag james för att sedan vänta på bussen. när vi kom till busshållplatsen var de ca 15 min (!!) till bussen skulle anlända så james gick å köpte mat. då han betalat och fortfarande stod och väntade på maten kom bussen, vilket resulterade i att vi fick vänta ytterligare en kvart på nästa buss. under denna halvtimme lyckades jag förtära större delen av min vinflaska som jag öppnade hemma och inte kunde trycka tillbaka korken i. bra agnes. detta innebar att jag redan vid ankomst var lite halvfull och det dröjde inte lång tid innan jag började känna mig lite för berusad för att orka socialisera mig och överhuvudtaget umgås + att jag började känna mig lite sick. vid 3tiden lämnade jag därför partyt för att gå mot bussen. återvände dock 5 min senare då jag kom på att jag hade glömt min jacka, inte hittade busshållplatsen och ändå ville vara med och festa. men efter 10 min i huset insåg jag att jag verkligen behövde gå hem. jag orkade helt enkelt inte. så jag gick, utan att ha hämtat min jacka och utan att veta vart bussen gick ifrån. runt hörnet spydde jag, satte mig ner, grät lite och påbörjade sedan min långa vilsevandring i hackney. efter mycket frustration, lite mer gråt och lång promenad hittade jag en busshållplats. satt och väntade i ca 30 min innan bussen kom och hoppade på som ett spöke med gråt och spya lite varstans. insåg sedan att bussen inte riktigt gick dit jag ville så fick sedan vandra ytterligare metrar för att komma till gatuköket där jag inte fick köpa chips för dom höll på att stänga. gick ännu lite argare därifrån, däckade på min säng och hade extremsex med mitt ex. vad som fick mig att gräva fram honom ur mitt undermedvetna har jag inte riktigt lyckats klura ut men guuuuuuuuuuud vilken jävla skitkväll. vaknade på morgonen och kände mig relativt misslyckad och miserabel. the end

idag har det varit en bättre dag. jobbet gick snabbt. kom hem och städade både de gemensama och det egena rummet. i natt ska jag ligga med audrey size 0

AGNES

1 kommentar:

Erika sa...

Bor man ude på lannet är 15 min tills bussen går rena drömmen. Förbannade stassabor.