2009-05-22

semester igen

oookej. 3 dagars ledighet framför mig. jag lever lyxliv på lågbudget. imorrn blire klippaklistra, ritande, ett besök på fashion museum eller natural history, klänningsletande och öl i parken. på lördag blir det tatuerarmöte och det jag inte hann med dan innan.

jen kommer hem imorgon oxå. nice. hoppas det gått bra i svea rike, du är iaf hjärtligt välkommen hem, tillbaka eller vad man nu säger :)

AGNES fötter luktar kräk

Inga kommentarer: