oookej. 3 dagars ledighet framför mig. jag lever lyxliv på lågbudget. imorrn blire klippaklistra, ritande, ett besök på fashion museum eller natural history, klänningsletande och öl i parken. på lördag blir det tatuerarmöte och det jag inte hann med dan innan.
jen kommer hem imorgon oxå. nice. hoppas det gått bra i svea rike, du är iaf hjärtligt välkommen hem, tillbaka eller vad man nu säger :)
AGNES fötter luktar kräk
2009-05-22
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar