2009-05-06

PERRONGEST

Jag är för trött för att förklara eller komma med någon längre utläggning eller bakgrundshistoria, jag vill helt enkelt bara klaga.

Jag är för ung för att stressa ihjäl mig, oroa mig över framtiden tills jag spyr och jobba röven av mig på ett jobb jag ganska ofta avskyr när jag inte får mer för det. Känner mig dessutom jävligt sjuk och har tydligen börjat tappa ögonfransar. Jag älskar London, men jag behöver en paus. Det är åtminstone vad jag intalar mig att jag behöver, jag vill inte gå så långt att jag inser att det är såhär livet kommer vara numera, med ett jobb man inte gillar och ångest 24/7.

Och Agnes det är på tiden att du bloggar vafan, det här är inte kul själv.

JENNY

Inga kommentarer: