2009-05-30

FREDAGSFLÖRTEN

Tre inlägg i rad av mig igen men vafan. Jag är tydligen placerad väldigt högt upp på reservlistan och kommer kontaktas om det kommer en öppning. Någon i den stilen. JAHA MEN DET HÄR GJORDE JU KNAPPAST LIVET ENKLARE?!?!??!!? Nu ska jag alltså sitta och vänta tills jag definitivt får reda på att jag inte kommer in? Pissliv. Eller okej mitt liv är väldigt bra om man bortser från den här lilla missen. Gick till The Cock ikväll som alla andra kvällar och drack någon pint och blev tipsy. Tog tunnelbanan hem i förvånansvärt duktig tid och läste igenom mina vänner-boken jag börjat få folk att skriva i nu och insåg hur mycket jag kommer sakna den här stan och framför allt alla människor jag lärt känna. Jag har ju en större umgängeskrets här än i Sverige god damn it. Meneh den dagen den sorgen. Ska lyssna på Christer och fredagsflörten nu och sova och drömma galna drömmar som alltid och kanske äta en nötcrème och försöka ignorera faktumet att jag jobbar imorgon. Söndag däremot, då jävlar är jag ledig och då ska det bli jättefint väder och då ska vi till Brick Lane och äta på restaurang.

Agnes åk inte. :(

EEEEEEEEEH glömde det viktigaste! Var på kassan i princip hela dagen idag vilket var mer skit än vanligt eftersom jag inte har träffat Amy "på riktigt" på länge och därför hade oerhört mycket skitsnack att ta igen, vilket vi självklart gjorde till slut, MEN! Innan jag kom av kassan hann jag med att betjäna Simon Bird, killen som spelar Will i Inbetweeners. (Världens bästa serie.) Jag ville tacka honom för att han är underbar men visste inte vad jag skulle säga och började prata om kläderna han köpte istället. Han hakade på, tack gode gud, och det gjorde min dag. Är ändå fortfarande avundsjuk på Amy som för några månader sen betjänade Jay, seriens bästa karaktär som jag älskar.

JENNY

Inga kommentarer: